استوديو فيلم سازي كاتشو

معرفي كسب و كارها و مشاغل مختلف

استوديو فيلم سازي كاتشو

۴ بازديد

استوديو فيلم سازي كاتشو يك شركت حرفه اي در زمينه توليد ويدئوهاي تبليغاتيو محتوا براي شبكه هاي اجتماعي مانند اينستاگرام است. انواع مختلف ويدئوها و محتواي تبليغاتي اعم از ساخت تيزر تبليغاتي، ساخت موشن گرافيك، ساخت فيلم صنعتي، ساخت فيلم مراسم و... را توليد و به مخاطبان ارائه مي كند.

در بخش وبلاگ كاتشو دو دسته مقاله وجود دارد. نوع اول يا دسته بندي اول در مورد نقد فيلم است. نقد فيلم هاي بزرگ سينماي ايران و جهان توسط كارشناسان اين شركت توليد و براي علاقمندان بر روي سايت قرار داده مي شود. فيلم هايي چون نمايش ترومن، مادر، دشمن و... در اين وبلاگ وجود دارد.

دسته دوم مقالات در مورد آشنايي با انواع تبليغات، آشنايي با روش هاي بازاريابي و برندينگ و.. است. مقالاتي در مورد استاپ موشن و... است.

لیست قطعی بهترین فیلم های معمایی چهل سال اخیر

این لیست شامل فیلم های معمایی است که حول شخصیت هایی می چرخد که در یک مکان گیر کرده اند و سعی دارند از آن خارج شوند. در بسیاری از این فیلم ها معمایی هست که باید حل شود یا رمز و رازی وجود دارد که باید کشف شود. با این حال بیشتر فیلم های این لیست، ( به دلیل ماهیت ژانر) در دسته ترسناک و هیجان انگیز قرار می گیرند. البته موضوع همه اتاق های فرار یکی نیست و اکثرا ژانر ، داستان و استراتژی متفاوتی دارد.

این لیست با فیلم های هیجانی که بیشتر مبتنی بر معما هستند، شروع می شود و به ژانر ترسناک منتهی می شود. لطفا توجه داشته باشید که این لیست 16 فیلم برتر نیست، در واقع این ها فیلم هایی هستند که ممکن است توجه همه علاقه مندان به اتاق فرار را جلب کند زیرا شاید خود اتاق فرار در فیلم نباشد، اما در داستانش این عنصر فرار وجود دارد.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.