آموزش تخصصي تعميرات گوشي موبايل

معرفي كسب و كارها و مشاغل مختلف

آموزش تخصصي تعميرات گوشي موبايل

۱ بازديد

آموزش تعميرات موبايل يكي از خدمات مركز تعميرات موبايل تهران است. در اني شركت انواع مختلف روش هاي تعمير و عيب يابي گوشي موبايل به صورت حرفه اي به هنرجوها آموخته مي شود. در اين كلاس ها دانشجو ها با انواع مشكلات سخت افزاري و نرم افزاري گوشي هاي موبايل آشنا مي شوند و روش هاي عيب يابي آن را فرا ميگيرند.

در طول دوره كاراموزها كار با تجهيزات مختلف را مي آموزند. همچنين با تكنولوزي برندهاي معروف و انواع مدل هاي انها اعم از شيائومي، آيفون اپل، سامسونگ، هواوي اشنا مي شوند.

از نمونه مهارت هايي كه دانشجو ها در اين دوره ها مي اموزند، تعويض ال سي دي موبايل، تعويض گلس گوشي، تعويض هارد، تعويض باتري و... است. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد كلاس هاي آموزش تعمير گوشي موبايل و نحوه ثبت نام با مركز تعميرات موبايل تماس حاصل بفرماييد.

مزیت های شناخت دقیق مدل گوشی شما چیست؟

اصالت تلفنی را که می خواهید دست دوم بخرید تأیید می کند. اطلاعات مهمی را از تلفن شما ارائه می دهد تا بتوانید زمان فروش مجدد ارزش آن را به حداکثر برسانید.

اگر می خواهید قفل تلفن خود را از ارائه دهنده شبکه فعلی آن باز کنید ، مدل دقیق گوشی مورد نیاز است.آموزش تماس های تلفنی در برنامه نویسی اندروید

اگر مدل دقیق گوشی شما در سیستم پیدا نشود ، یک مدل معادل برای باز کردن قفل ارائه می دهد

پیدا کردن مدل دقیق تلفن کاملاً رایگان است اطلاعات بلافاصله تحویل داده می شوند.گرفتن عکس های خلاقانه با گوشی

خودتان به دنبال مدل موجود درتلفن باشید

اولین چیزی که باید امتحان کنید این است که به خود تلفن نگاه کنید تا ببینید آیا شماره مدل در آنجا چاپ شده است ، برای انجام این کار با نگاه به پشت تلفن خود شروع کنید. اگر از یک گوشی سامسونگ یا ال جی استفاده می کنید ، احتمالاً این مدل در قسمت پشتی لیست شده است. خیلی ساده!

منبع: جالب آموز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.